Wednesday, December 29, 2004

 

Mielenkiintoista

Tää on mulle ihan uus juttu, siis tälläinen kirjoittaminen. Et oon ehkä vähän hakuses, no sellaista se elämä on. Kai?

Siis onkohan tää nyt sitä vapaata tajunnanvirtaa, mitä joskus armonvuonna ennen vuotta 1980 rakas äidinkielenopettaja hoki. No ei se mikään rakas ollut! Joskus totesi, että "Kuulkaas pojat, minä olen aivan varma, että kun te kirjoitatte tytölle rakkauskirjeen, niin siinä lukee : Mä rakstan sua, rakstaksä mua, Raksti rutuun"

Eipä ole tullu annettua palautetta, että usein olen tuota käyttänyt. Vieläköhän se elää? Tokkopa olihan se aika vanha jo silloin, ainakin 40 vee. Voi helv... Anteeksi! Siis mäkin olen ja ihan tälläinen teini vielä. Tarttee varmaankin miettiä että mikä mahtoi olla nimi...

Ei muuten varmaan uskoisi, että oon kirjoittanut jotain runon tapaisia, vapaaehtoisesti!

Myönnän, että vähän vammahan se on... Siis iso mies kirjoittaa rakkaudesta, onko koolla väliä?
Enpä ole aiemmin miettinyt, no hyvä on! Olen miettinyt, mutta ei se silloin ole liittynyt runojen kirjoittamiseen.

Ja per.... jukeboxi soittaa "pidä pienestä kii"

Tarttee tarkistaa toi lääkitys,
kahvia lisää, ettei liikaa herkisty.



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?