Thursday, July 26, 2007

 
Mä istun iltaa yksin, kuuntelen kuin méurman laulaa Lapin kesän, tiedän kuinka olen huutanut ääneen, nautinnon Loirin tuotannon tuon Leinon sanojen. Hei oikeasti voisiko tuntea kuin hyvinvointivaltion vanki Kristian saada saattaisi sanoihin noihin syvyyden. Annan anteeksi ja soljun jo lauluun sen pienen tytön Breun..... ihana kuin barbi-nukke mun kirjahyllyssäin.

Ai, tätä elämää.... Arikin oli näemmä antanut boksereiden kiiltää, onneksi ei vastaan käynyt lauma dobermannejen. Ei, ei.... ne ei eivät ole sujua eläkeisille, jotka tappavat toisensa raveissa, tai kääntävät Siwan kassan, tiedäthän... Aina lähellä....

Minun täytyy olla sekoamassa.....juu sanoin juicen.... ei oo pilven pilven pilvee...

Stringit näyttävät hyvältä--- kunhan muistan farmarit.... levi's lee cooper tai anyone--

mä oon niin kosmopoliitti... tai jotain...

Elämä on.... ja minä Vittu Elän!
Comments: Post a Comment

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?